התחברות
הרשמה
לקחתי 3 כדורים לגרון ועדיין כואב לי מה לעשות?
6 באוקטובר 2023, 21:47
תרופות
כדורים
גרון
כאבי גרון
כאבי בטן
תשובה אחת
תשתי תה
י
ילדת רובלוקס
באותו הנושא:
לקחתי כבר 5 כדורים משלשלים ועדיין זה לא עשה לי כלום
אני לא מרגישה טוב, לקחתי כדור ועדיין כואב לי הראש מה לעשות?
לקחתי כדור לפני חצי שעה ואני עדיין מרגישה אותו בגרון
כבר לקחתי 2 כדורים ועדיין יש לי כאבי מחזור מטורפים
לקחתי די הרבה כדורים ועכשיו כואב לי החזה נורמלי?
לקחתי 2 כדורי נורופן לפני שעה וכואב לי ממש הגרון, לקחת אופטולגין עכשיו זה מסוכן?
אם אין לי כדור לכאבי גרון וכואב לי הגרון איך מרגיעים תכאב בלי כדור?
יש לי מיגרנה ממש כואבת...לקחתי אדויל אחד ועדיין כואב...עזרה?
כל כךך כואב לי הגב וכבר לקחתי שמונה כדורים בירך וכל כך כואב ליי
אני במחזור ואני מתה מכאבים לקחתי כבר שני כדורים אבל ככ כואב לי מה לעשות??
לקחתי כבר שתי כדורים היום וממש כואב לי זה בסדר לקחת עוד אחד?