20 תשובות
שואל השאלה:
איך??
הוא צריך לחפש
איך הוא לא מוצא ואני כן?
אנונימית
אני מבין למה את איתו המצב של הנשים בשוק הרווקים קשה, אין הרבה אופציות אז כל קוץ במדבר הוא פרח בן 25
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו איך לי קל למצוא עבודה יותר מלו?
אנונימית
לגיטימי לגמרי מה שיש לו, בטוחה שהוא יוכל הוא ימצא עבודה.. ולא כל אחד רץ להשכיר דירה
שואל השאלה:
אני אוהבת אותו, גבר אמיתי בחיי
אבל הבנאדם חייב לקחת את החיים ברצינות
כאילו
הוא רוצה עבודה אבל איך הוא לא מוצא?
הריי אני מצאתי ואני יותר צעירה
מה קורה פה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא פיזי
אפשר גם משרד ^^
אנונימית
שואל השאלה:
חייב כסף
אין דבר כזה להתבטל
אני רוצה שיפנק אותי
שייקנה לי כמו פעם:/
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה לנצל כלום!!! הלו
אני עובדת!!! אני קונה לו באהבה
אבל כן,אני גם רוצה , מה רע בפינוקים?
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש לא נצלנית, אני אוהבת אותו
מאוד
ולכן לא רוצה לוותר עליו
אבל כן, יש חששות
אני לא מבינה איך לא מוצא עבודה
אם אני מצאתי מהר כל כך
איך הוא לא?
וכן זה מביא לחששות, כי רוצה שיהיה לו כסף
רוצה שיפנק את עצמו ואותי זה מאוד ישמח
ולא כל פעם שיוצאים אי אפשר לצאת לקניות כי אני אשלם כל פעם
וגם אני רוצה לחסוך.
זה לא מכוונה רעה
זה מכוונה שרוצה שלבן זוג שלי יהיה יותר ביטחון
כי גבר שלא עובד , זה מוריד אוטומטית ביטחון
אנונימית
שואל השאלה:
לא שופטת.
אבל כן פוחדת.
בלי עבודה אין כסף... בלי כסף איך ישלם על דברים?
זה גם גורם לו לא לטפח את עצמו
רק עכשיו הוא החליט להקשיב לי וללכת להתאמן לשחות
אבל להתגלח והכל
אני כל פעם מזכירה לו
ושהוא עבד הוא עשה זאת אוטומטית
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט לשבת איתו ולשלוח את הקורות חיים שלו ככה הרבה כזה?^^
אנונימית
כסף עבודה וגוף בריא
שואל השאלה:
גם אם זה עבודה לסטודנטים? יהיה לו פשוט למצוא?
אנחנו נצליח למצוא לו עבודה נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט שהוא עובד יש לו ביטחון, יש לו מראה מטופח
זה כל כך משנה את הגבר בחיי
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה, אני מקווה למצוא לו במהרה
ואז ההורים יירגעו ואני גם❤
אנונימית
לדעתי עדיף לקטוע את הזוגיות. אדם שלא עובד,לא יעבוד
סתם שאלה בלי קשר לכלום איך 21 ושנה שלישית תואר? בדכבגיל הזה עוד לא מתחילים בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
כי עשיתי שירות לאומי וסיימתי וישר נכנסתי ללמוד
לכן שנה שלישית חח
אנונימית
זה לא תיאור מספיק כדי לדעת אם הוא אדם רציני.
אני יכולה להגיד לך שגבר בן 25 שלא עובד, מדליק נורה אדומה לחלוטין. אם את רואה איתו עתיד (ברור שאם מדובר בעניין זמני ועד היום הוא היה יציב מאוד תעסוקתית זה משהו אחר לגמרי)
שבי עם אמא שלך לשיחה רצינית יותר, לרוב אמא שמה לב יותר למה שקורה בפנים.. יש פה כמה דברים שכן שווה להתעכב עליהם
שבת שלום :)

ומה את לומדת? מסקרן :)