7 תשובות
ממש לא
זה בסדר וזה עוד בשכונה, אז בכלל. תרגישי בנוח :)
לא אנשים הולכים לקניות עם פיגמה
ממש לא, לגיטימי ואפילו רצוי
אם זה סבבה לך אז יופי
אני לא הייתי מתלבשת ככה גם אם זה רק לצאת לכמה דקות
אני לא הייתי מתלבשת ככה גם אם זה רק לצאת לכמה דקות
לא
קצת, אבל הגיוני.
באותו הנושא: