7 תשובות
שואל השאלה:
כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת איך לקשט אבל איך להכין את העוגה עצמה ואת מה שמורחים
אנונימית
פשוט מכינים עוגת שוקולד רגילה וקצפת ומקשטים כמו בסרטון
את צריכה כאילו מתכון לעוגה עצמה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן^
אנונימית
אה אני הרגע הכנתי עוגת שוקולד אז קחי מתכון
4 ביצים
רבע כוס שמן
3/4 כוס חלב
כןס שוקולית/קקאו
כוס קמח
אבקת אפיה
אפשר גם תמצית וניל אבל לא חובה

ופשוט תקציפי את הביצים עם הסוכר עד שנהיה אחיד ואז את הקמח והשוקולית ואז את השאר וזהו

ולתנור על 160 מעלות נראלי לא זוכרת לאיזה חצי שעה תבדקי עם קיסם כשזה נראה לך מוכן
אנונימית
לגבי הקצפת אין לי מושג כי אני לא אוהבת קצפת אז אני לא מכינה אבל פשוט תחפשי מתכון בגוגל
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית