4 תשובות
5 חח סצם לא יודעת
3/4בבוקר יש אנשים שבאים באים ממש מוקדם
שואל השאלה:
4 בצהוריים או לפנות בןקר
4 בצהוריים או לפנות בןקר
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
באותו הנושא: