19 תשובות
למה את שואלת מאה פעם
כי זה מצחיק זה למה
כי זה מצחיק זה למה
אנונימית
שואל השאלה:
מה מבדח בדיוק שאני מועדת כל פעם כי יש איזה בחטה מפגרת שלא במקום מה מבדח זה כבר אידיוטי לצחוק על מישהוא בגלל זה
מה מבדח בדיוק שאני מועדת כל פעם כי יש איזה בחטה מפגרת שלא במקום מה מבדח זה כבר אידיוטי לצחוק על מישהוא בגלל זה
שואל השאלה:
^^^זה לא מצחיק מה מצחיק כבר
^^^זה לא מצחיק מה מצחיק כבר
כן זה תמיד קורה לי נראלי אני הולך שטוח מדי אני תמיד מועד מכל אבן
כי זה מצחיק תפנימי את העובדות
שואל השאלה:
^^אבל אני לא נפלת הם פשוט אומרים לי את זה כאילו זה מביך אותי ואני לא עדין לא מבינה למה
^^אבל אני לא נפלת הם פשוט אומרים לי את זה כאילו זה מביך אותי ואני לא עדין לא מבינה למה
שואל השאלה:
זה לא מצחיק אבל
זה לא מצחיק אבל
זה כן
שואל השאלה:
זה לא
זה לא
זה כן
שואל השאלה:
זה לא
זה לא
זה כן
שואל השאלה:
זה לא
זה לא
זה כן
שואל השאלה:
זה לא
זה לא
זה כן
שואל השאלה:
זה לא
זה לא
כי הם מעצבנים
לחחח שתקע
באותו הנושא: