19 תשובות
למה את שואלת מאה פעם
כי זה מצחיק זה למה
אנונימית
שואל השאלה:
מה מבדח בדיוק שאני מועדת כל פעם כי יש איזה בחטה מפגרת שלא במקום מה מבדח זה כבר אידיוטי לצחוק על מישהוא בגלל זה
שואל השאלה:
^^^זה לא מצחיק מה מצחיק כבר
כן זה תמיד קורה לי נראלי אני הולך שטוח מדי אני תמיד מועד מכל אבן
כי זה מצחיק תפנימי את העובדות
שואל השאלה:
^^אבל אני לא נפלת הם פשוט אומרים לי את זה כאילו זה מביך אותי ואני לא עדין לא מבינה למה
שואל השאלה:
זה לא מצחיק אבל
שואל השאלה:
זה לא
שואל השאלה:
זה לא
שואל השאלה:
זה לא
שואל השאלה:
זה לא
שואל השאלה:
זה לא
כי הם מעצבנים
לחחח שתקע