6 תשובות
לא מביך אני מקבלת מה שאני רוצה בדרך כלל
יש הרבה קנאיות אבל זה בגלל שאני יותר יפה מהן
יש הרבה קנאיות אבל זה בגלל שאני יותר יפה מהן
פעם הביך אותי שנתנו לי תשומת לב במקומות רנדומליים וביציאות עם חברות וזה עשה לי חרדה,עכשיו אני מבינה שאין בי משהו חוץ מהיופי אז אני רואה את זה כמחמאה.
אנונימית
"עוד אדם רגיל" מישהו מכוער הוא רגיל אבל מישהו יפה הוא מיוחד?
ולדעתי זה כייף
ולדעתי זה כייף
מרגישה חייה בסרט לענות על זה
אבל -
קרה לי פעמים שהרגשתי את זה
כן, זה מבאס לפעמים
אבל -
קרה לי פעמים שהרגשתי את זה
כן, זה מבאס לפעמים
שואל השאלה:
אבל זה לא האופי שלך זה שמקבל את מה שאת רוצה זה עזר חיצוני כמו כיסא גלגלים כזה שאת תופסת עליו טרמפ
מרגיש לי חסר אופי ולא פייר בכללי לקבל את האסטרה יחס המיוחד הזה חא עשתה שום דבר מיוחדד
אבל זה לא האופי שלך זה שמקבל את מה שאת רוצה זה עזר חיצוני כמו כיסא גלגלים כזה שאת תופסת עליו טרמפ
מרגיש לי חסר אופי ולא פייר בכללי לקבל את האסטרה יחס המיוחד הזה חא עשתה שום דבר מיוחדד
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ איך הגעת למסקנה הזאת
^^^ איך הגעת למסקנה הזאת
אנונימית
באותו הנושא: