15 תשובות
זה סך הכל היה מחווה
זה ממש חמוד
שואל השאלה:
זה ממש מוזר
אפילו מביך
אנונימית
זה היה כזה חמוד
הכל היה כזה מושלם אצלו
מה מביך
אני צרחתי את המילים זאת הייתה אחווה ישראלית זה היה כזה יםנ
הנגן שלו ניגן את זה^^^^^^^
ובעיניי זה מאוד יפה שהוא מכבד את הדת שלנו ונותן לה איזכור יפה בשיר ישראלי נוסטלגי
זה היה מוזר האמת אבל ממש אחלה
אם זה היה זמר ישראלי זה באמת היה מביך
הם סך הכל רצו לעשות מחווה ולהזכיר את החג שהיהודים חוגגים
שואל השאלה:
אבל השיר הזה דווקה יש מלא שירים טובים
אני צחקתי את החיים שלי שראיתי בטלווזיה שזה קרה
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר מחווה
זה ממש מוזר
כילאו אין לזה קשר למופע
אנונימית
לאא זה היה ממש ממש חמודד
ויש לזה קשר בטח
כי זה סוכות
אני ממש התלהבתי
למה מגוחך זה חמוד ומוערך, הוא ניגן את זה בגלל החג
זה ממש קשור
הם הגיעו להופיע כשאצלנו חג הסוכות אז הם ניגנו שיר שקשור לסוכות
שואל השאלה:
בואו הוא לא ניגן את זה
וזה ממש מוזר
אנונימית
זה הנגן ניגן את זה