5 תשובות
שואל השאלה:
לא טינדר ולא אוקיי קופיד כי הבנתי שהכל שם לא רציני
אני חושבת שטינדר זה הכי נורמאלי, או אינסטגרם
שואל השאלה:
אני לא באינסטגרם ולא יוצא למועדונים
תנסה loveme.co.il.
אנונימית
אפשר להכיר דרך חברים, נראה לי שזה הכי נורמלי מבחינת תיאום ציפיות. באינטרנט אני חושבת באפליקציות דייטינג או בקבוצות בפייסבוק, אני מכירה אישית אנשים שהתחתנו עם בני/בנות זוג שהכירו שם.