5 תשובות
נארס אבל זה די יקר אז מייבלין
בלי קשר לחברה
יש לך את האתר ליידי מייקאפ רוב המותגי איפור
כמו מייבלין,אסנס וכדומה נמצאים שם במחירים בדיחה באמת
שואל השאלה:
כן אבל המחיר של המשלוח..
המחיר לפי משקל וזה משתלם המשלוח
שאת עושה הזמנה של כמה פריטים וכל פריט יותר מחצי מחיר הנחה
ועד עכשיו שהזמנתי יצא לי אולי משלוח בין 30-50 שזה כלום
מייבלין לא כזה יקר ואיכותי ממש
אני הכי ממליצה לך על המסקרה והקונסילר שלהם שהם באמת איכותיים ויפים ברמות.
מאק מעולה, אבל יקר.
אסנס מאוד טוב, וגם יחסית זול כמו מייבלין.
לוריאל יש להם גם אחלה מוצרים, ובעיקרון יש הרבה, ממליצה לך לגוון.