4 תשובות
תתקשרי אליהם ותגידי להם: "היי מצטערת שלא הספקתי לפגוש אתכם אני ממש מצטערת הייתי עסוקה"
שואל השאלה:
זה עוד יותר יביך אותי...
אנונימית
תתקשרי או שתשלחי הודעה ותשאלי לשלומם, ותגידי שהיית עסוקה ובגלל זה לא יכולתי לרדת למטה
תתקשרי ותגידי שאת מצטערת ושאת הרגשת רע בגלל זה ושזה לא יקרה ושאת מקווה שהם יבינו
תאמיני לי הם יבינו