6 תשובות
לא, את לא אגואיסטית, זכותך, זה בסדר גמור.
כל עוד את מודיעה לבן הזוג שלך מראש לא ממש
להביא ילדים זה יותר אגואיסטי
אנונימית
אנשים מתחתנים כי בא להם
שואל השאלה:
אני מתה על ילדים אבל בסופו של דבר ילדים הם דבר אגואיסטי הם אחרי גיל 18 עוזבים את הבית
אני מתה על ילדים אבל בסופו של דבר ילדים הם דבר אגואיסטי הם אחרי גיל 18 עוזבים את הבית
ממש לא. זאת זכותך המלאה
באותו הנושא: