19 תשובות
תתעלמי מהם
אחלה
מה השאלה
שואל השאלה:
אני מתעלמת זה לא מה שבאתי לשמוע, אני רק רוצה לדעת גברים, מה יצא לכם מזה ומה הקטע
אנונימית
לנצל אותך
סתם, חושבים שהחדרים תמימים
הם סתם מנסים להציק
אנונימית
אני חושבת שבגלל שאת יפה אז מתחילים איתך , לא חןשבת שיש סיפור
א' אם את חרדיה למה יש לך סטיפס,יעני זה לא נוגד ערכים? לא בא להטיף מוסר או משהו....באהבה את מחליטה
ב' לשאלה- נראלי גם בגלל שאת חרדיה והם רוצים לראות איך תגיבי (הם סתומים עזבי אותם....
להבא תסתכלי עליהם תגלגלי עניים ותמשיכי...זה טוב
^מה הבעיה שיהיה לה סטיפס?
כי זה לא אפליקציה שחרדים נראלי נוהגים להישתמש בה?
אבל לי אישית לא אכפת,אני בעד אפילו
שואל השאלה:
אוקיי, לדוגה קאט את בהחלט צודקת שזה נוגד את הערכים, הלוואי ולא היה לי סטיפס או טלפון חכם וכו', אבל יש לי, אני חושבת שאני לא באמת חרדיה , אני יותר יגדיר את עצמי בתור דתיה, הייתי מאוד שמחה להחשב חרדיה אבל אני פשוט נמצאת במגזר החרדי ולכן אני נחשבת כזו,
וחצי ששאל איזה גברים מתחילים איתי, אז זה הרבה חילונים, ויש גם הרבה דתיים, אבל לא חרדים
אנונימית
אני מכבד אותך כמו שאת כ''כ שאל עומדת על שלך,ואל תתני אגב לאף בן אדם לא משנה כמה חסר טקט והתחיל איתך סתם ברחוב את הרבה יותר מזה,ככה לפחות נשמעת,צעיפי להם כאפה...תדמייני את זה,זה יגרום לך לחייך בהצלחה!
שואל השאלה:
חחח זה בן , טוב תודה על התשובה בכל אופן
אנונימית
תנסי להתעלם
חשבת שאני בת?טוב אולי בגלל הפרופיל...
^אז אולי תחליף...
לא אכפת לי כ''כ...בפרטים כתוב שאני זכר,