4 תשובות
אממ בברשקה ופול אנד בר וh&m יש בדרך כלל מידות שהן נורמליות
עדיקה ותתעלמי מזה שאני על אנונימי אני חדשה פה ואין לי מושג איך משנים
אנונימי
שואל השאלה:
כן אני באמת נמוכה
תלוי גם מה הגובה שלך
בכללי לבנות נמוכות יותר קשה למצוא בגדים במידות של נשים