התחברות
הרשמה
בעבודת הגשה, אני צריכה לכתוב את תאריך ההגשה או את התאריך שבו אני עושה את העבודה?
5 באוקטובר 2023, 17:16
שיעורי בית
עבודה להגשה
לימודים
בגרות
עבודה לחופש
2 תשובות
הגשה לדעתי
ק
קריסטלוגרף
הגשה
א
איולה צפלולה
באותו הנושא:
איך אני אמורה לכתוב מעמודות להגשת עבודה?
אני צריכה למלא טופס ורשום "תאריך___" לכתוב את התאריך לידה שלי או את התאריך של היום?
אני צריכה לעשות עבודת הגשה בתרבות ישראל, ואני צריכה דמות מופת לכתוב עלייה את העבודה.
רשום לי בעבודה מסויימת לכתוב את תאריך ההגשה , זה אומר לכתוב מתי הגשתי או מתי צריך להגיש את העבודה ?
כשאני עושה עבודה לבית ספר, אני צריך לכתוב את התאריך שבו אני כותב אותה או את תאריך ההגשה?
אני הגשתי עבודה ענקית ממש יום אחרי תאריך ההגשה
אם תאריך הגשה של עבודה בקלאסרום הוא מחר זאת אומרת שאפשר לשלוח מחר לאורך כל היום?
לדעתכם זה לא בסדר לכתוב עבודת הגשה לבית ספר באמצעות בינה מלאכותית?
שכתוב לכתוב בעבודה תאריך איזה תאריך לכתוב?
תקשיבו אני צריכה לכתוב שלוש עובדות מעניינות על ניוטון לעבודה להגשה היום בבקשהה
בעבודהת הגשה לכתוב את התאריך שבו הגשתי או המועד הסופי של ההגשה או מתי הכנתי?