3 תשובות
זו בעיה וזה ממש מבאס
אם אין לך בעיה אולי תביא כלב חדש ואז זה ימלא אותך
קודם כל אני מאוד מצטערת לשמוע, קשה לתאר אובדן של בעל חיים במיוחד כמו כלב שזה חיה מאוד קרובה.
דבר שני אני ממליצה לך להקיף את עצמך בדברים שישמחו אותך ויסיחו את דעתך מדברים עצובים כמו המוות של הכלבה שלך, לעשות פעילויות חדשות, להיפגש עם חברים.
אתה אפילו מוזמן לנסות ייעוץ פסיכולוגי שיעזור לך עם ההתמודדות
בהצלחה 3>
אני מבינה אותך ממש! משתתפת בצערך! גם אני עברתי את זה כמוך וחוויתי תקופה של אבל ממש קשה , כלב הוא כמו בן משפחה וגם החבר הכי טוב שלך ,הכאב על האובדן מאוד מובן וטבעי שתהיה לך תקופת אבל,
ומה שהכי עזר לי להתמודד עם הכאב והעצב והאובדן לנסות להנציח את כל הזיכרונות היפים מהכלבה המדהימה שלי ,
ממליצה לך לכתוב עליו ולעשות אלבומים שמזכירים לך את התקופות והרגעים היפים שהיו לך איתו לשתף אחרים שאוהבים כלבים,
יש גם אתרים באינטרנט שמוקדשים לבעלי כלבים שהלכו לעולמם ,שאנשים מנציחים את הכלבים שהיו להם ,ומשתפים שם את הזיכרונות מהידיד הכי טוב ומקסים שיש לבני אדם, . תנסה זה מאוד עוזר, מניסיון.
אנונימית