7 תשובות
קודם כל הכל טוב קחי כדור לכאבים ואם את יודעת לשים טמפון אז שימי.
ברור שזה מבאס אבל תנסי לעשות הכל לסדר את זה.
תהני xx
הכל טוב, תירגעי
זה דבר טבעי לא עשית שום דבר רע
אני מצטער אבל באמת שאין לי מושג איך לעזור בזה
אבל תנסי להבין שלא נהרס שום דבר
וואי נשבעת לך זה קורה לי כל חופשה מחדש, לפני חודש נסעתי לאילת וקיבלתי יום לפני, והייתי שבוע באילת וזה נגמר רק שבועיים אחריי שחזרתי, קיצר בעיקרון את יכולה לשים טמפון למרות שזה לא נוח, אבל תנסי
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך שמים טמפון
אנונימית
תגידי תודה שאבא של חבר שלך לא מכריח אותו להיפרד ממך...

ולשאלה, שימי טמפון.. יש הוראות בקופסא לאיך לשים
תבקשי מאמא שלך שתסביר לך איך לשים טמפון זה ישנה לך את החיים לטובה מניסיון
גם לי היה באילת הכל טוב פשוט שימי טמפון תבדקי בגוגל או שתשאלי את אמא שלך איך לשים או שתקראי את ההוראות
אבל תרגעי הכל בסדר