12 תשובות
לדעתי או של שאנל או דיור וזה גם לא כזה יקר. אבל שמעתי שנארס הכי טובים מהבחינות האלו
שואל השאלה:
יש לי של שאנל ומייבלין לא התחברתי פיט מי ו אנסטסיה גם ניסיתי ולא אהבתי
יש לי של שאנל ומייבלין לא התחברתי פיט מי ו אנסטסיה גם ניסיתי ולא אהבתי
אנונימית
אהבתי של קרוליין גם בטווח מחירים נורמאלי לא מבינה למה להוציא על קונסילר מאה ומשהו שיגמר לע אחרי חודש
שואל השאלה:
אבל מבחינת מה שאמרתי הוא טוב?^
אבל מבחינת מה שאמרתי הוא טוב?^
אנונימית
אחותי את שמה קרם עיניים לפני? קשה להגיד ככה זה בסוף תלוי בסוג עור
שואל השאלה:
אני שמה 2 קרם לחות וקרם עיניים.. פשוט אני ממש חייבת שיהיה מדוייק כי אני שונאת שהאיפור נראה רע ואם כבר אני מוציאה כסף אין לי בעיה להוציא הרבה על קונסילר אם הוא שווה את זה מאשר לקנות מלא קונסילרים ולהתנסות מלא פעמים
אני שמה 2 קרם לחות וקרם עיניים.. פשוט אני ממש חייבת שיהיה מדוייק כי אני שונאת שהאיפור נראה רע ואם כבר אני מוציאה כסף אין לי בעיה להוציא הרבה על קונסילר אם הוא שווה את זה מאשר לקנות מלא קונסילרים ולהתנסות מלא פעמים
אנונימית
ניראלי עדיף לבדוק מול מאפרת ממש ללכת לשיחת יעוץ אם דבר כזה אפשרי
או לעשות טיולים לסופר פארם
קשה לי להגיד לך
או לעשות טיולים לסופר פארם
קשה לי להגיד לך
שואל השאלה:
אבל לך הקרליין הוא טוב מבחינת מה שאמרתי? כי בנתיים שמעתי המלצות על פלומר נארס ולוריאל
אבל לך הקרליין הוא טוב מבחינת מה שאמרתי? כי בנתיים שמעתי המלצות על פלומר נארס ולוריאל
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני מנסה למצוא אחד שהוא עם כיסוי ולא הופך להיראות יבש ומכוער אחרי כמה שעות אז אם של דיור יותר טוב אז כן אני אעדיף
^^אני מנסה למצוא אחד שהוא עם כיסוי ולא הופך להיראות יבש ומכוער אחרי כמה שעות אז אם של דיור יותר טוב אז כן אני אעדיף
אנונימית
כן
לא תעדיפי של דיור?
שמעתי שהקונסילר של טארט ממש טוב אבל לא ניסיתי
באותו הנושא: