12 תשובות
שואל השאלה:
אבל אתן לא רואות אותו הרבה
אבל אתן לא רואות אותו הרבה
אנונימי
כן
כשאני אהיה יותר גדולה אבל*
כשאני אהיה יותר גדולה אבל*
כרגע לא, אבל בעתיד זה לא יפריע לי
לא,כאילו אני לא אתחיל עכשיו לצאת עם חייל בגלל המרחק וחוסר התקשורת אבל אם אני אכיר אותו לפני שהוא התגייס ואני באמת מרגישה אליו משהו הייתי מנסה
כל עוד הוא לא בוגד זה סבבה
כרגע אח שלי לוחם ואני בקשר יומיומי איתו ברוך השם
זה קשה מאוד, לא יןדעת אם אני אצליח האמת
אומרת בתור אחת שחווה את זה בקרבה ראשונה
זה קשה מאוד, לא יןדעת אם אני אצליח האמת
אומרת בתור אחת שחווה את זה בקרבה ראשונה
כן.
התשובות כאן הם לפי גיל
צעירות יותר מן הסתם שיגידו שלא 19+ (יכול להיות שגם יותר צעירות תלוי בבגרות שלהן) יגידו כנראה שכן
אבל זה כל אחת עם התמודדוית שיש לה
צעירות יותר מן הסתם שיגידו שלא 19+ (יכול להיות שגם יותר צעירות תלוי בבגרות שלהן) יגידו כנראה שכן
אבל זה כל אחת עם התמודדוית שיש לה
אנונימית
אם זה שווה את זה והוא שווה את זה אז אפשר להתגבר על סה
כן.
חד משמעית
אני לא בטוחה אם בגיל שלי עכשיו כן אבל עוד כמה שנים חד משמעית
באותו הנושא: