אני השנה רוצה להתחיל ללמוד בסטודיו למשחק בתל אביב עברתי את האודישנים אבל הבעיה זה שמהרכבת עד לסטודיו יש הליכה המשך למטה
יש הליכה של 7 דקות וזה במקום בלי הרבה אנשים ואמא שלי מפחדת שאני אלך לבד ככה בערב בחזור ואולי בגלל זה אני לא אלך וזה החלום שלי וממש בא לי ללכת יש פתרונות למישהו? כאילו איך אני יכולה לשכנע את אמא שלי