התחברות
הרשמה
אם סיננתי מישהו ארבעה חודשים בריפליי וזה לא נותן לי להחזיר עכשיו למה?
4 באוקטובר 2023, 15:17
אינסטגרם
הודעות
סטורי
קראש
תשובה אחת
קארמה
לסנן זה מגעיל
א
אחי בוא
באותו הנושא:
אני בקטע עם מישהו ארבעה חודשים ועדיין לא נפגשנו אני לא יודעת אם להמשיך את זה
הוא סינן אותי יום שלם אז סיננתי אותו חודש...?
סיננתי בטעות מישהו חודש
ארבע חודשים או ארבעה חודשים??
ארבע חודשים או ארבעה חודשים?
ארבעה חודשים או ארבע חודשים?
אני בת 15 וחודש והוא בן 18 עוד ארבעה חודשים זה רע?
יש מישהי שהיא התגייסה ארבעה חודשים אחריי וזה אומר גם שהיא משתחררת ארבעה חודשים לפניי, לי יש פזם עליה או לה יש פזם עליי?
סיננתי את המורה שלי חודש מה אני יכולה להגיד לה???
סיננתי את כל הצ'אטים שלי בסטיפס איזה שלושה חודשים
אני ומישהי בריב כבר איזה ארבעה חודשים ולאחרונה היא באה לי מלא בחלומות