5 תשובות
לא, זה יהיה כיף לקבל מחמאה..
תמיד כיף לקבל מחמאות הרי
זה לא יהיה מוזר
זה נחמד
פשוט זה יכול להראות כאילו את מתחילה איתם
אנונימי
אהבתי את התמונה של הסנטר
אנונימי
לא היה מפריע
זה די נחמד
זה הכי נחמד בעולם זה יעשה לי את היום