11 תשובות
כן למה לא
תלבשי צנוע
תתלבשי אחת שנוח לך
איך*
תלבשי מה שאת רוצה ומרגישה איתו בנוח
תלבשי מה שאת אוהבת ומרגישה בנוח איתו
אם ניראלך שבתור דתיה ללבוש את זה אז תעשי את זה אם לא תשני רק בעיניים שלך אל תיקחי עצות מאיתנו בנוגע לדברים האישיים שלך
אגב אפשר להינות גם עם בגדים צנועים יותר , מזהירה יהיה חם רצח!! וחנוק
מאמין שכבר הלכת
ובטח עמדת בניסיון הקשה