4 תשובות
ברור
כנראה שכן
לכי עם מכנס ארוך וקטן דק לתר ביטחון
לכי עם מכנס ארוך וקטן דק לתר ביטחון
כן כן יהיה לך קפוא
תביאי איתך סווטשירט בתיק או תקשרי על המותן
תביאי איתך סווטשירט בתיק או תקשרי על המותן
אנונימית
יהיה לך חם בהופעות כאלה יהיה הרבה אנשים ויהיה לך ממש חם וצפוף אם את מביאה תיק אז תשימי ג'קט שם
באותו הנושא: