5 תשובות
תרד אבל ממש פחות מאשר שזה דלוק ולא בשימוש
QT
לאלא
לא
ואם כן זה ירידה זעומה זה בכלל לא נחשב
אייפון זה קונספירציה של הממשל בשביל לשטוף לכם את המוח תתעוררו עדר כבשים.