5 תשובות
שואל השאלה:
אני עושה את זה בטענה שזה לא חוקי בהתאם לחוק להגנת השכר סעיף 25(א)
אני עושה את זה בטענה שזה לא חוקי בהתאם לחוק להגנת השכר סעיף 25(א)
אם זה בהתאם לחוק מסוים, תעמדי על שלך
שואל השאלה:
^^הסיבה לא משנה, לפעמים יש לחץ ומתבלבלים זה קורה לכל אחד.
אפשר לראות במצלמות אפילו שלא גנבתי או משהו אם זה מה שאת חותרת אליו אז זה פשוט לא חוקי לגבות ממני את הכסף הזה שאני גם ככה מרוויח גרושים בשבילו
^אני זכר אבל תודה
^^הסיבה לא משנה, לפעמים יש לחץ ומתבלבלים זה קורה לכל אחד.
אפשר לראות במצלמות אפילו שלא גנבתי או משהו אם זה מה שאת חותרת אליו אז זה פשוט לא חוקי לגבות ממני את הכסף הזה שאני גם ככה מרוויח גרושים בשבילו
^אני זכר אבל תודה
אם אה לא לקחת משם אז לא לשלם אבל אם זה כן אתה לשלם. בסופו של דבר כל עוד אתה לא האחד שגנבת/לקחת לא חוקי לגבות ממך
ברור שתתנגדי תגידי לקבט שמצידך שיבדוק כל דקה ודקה במצלמת האבטחת במשך כל המשמרת שלך ויוכיח שאת גנבת כסף .
מה שהם עושים זה לא חוקי ,אסור להם להוריד לך מהשכר ,לכן הם רוצים לקחת ממך את הכסף בדרך עקיפה ,בשחור .
זה קרה מלא בוויקטורי ובסוף קופאיות תבעו את הרשת (יש כתבה על זה בגוגל)
אני מציע לך להקליט בסתר דרך הטלפון את הקבט ,אחרי זה לגשת להורים ומשם לעורך דין
אם כל הכבוד מדובר ב3 שעות עבודה .
המנכלים מרוויחים מילראדים בחודש ,בשבילהם זה אפילו לא עשירית מעשר אגורות.
לא מספיק מעבידים אותך מתי שנוח להם ,את שם מזמנך החופשי .
גם תעבדי חינם בחברה של מיליונרים בגלל חוסר לא מובן
תקליטי את השיחה עם הקבט ומשם תאיימי שתלכי לעורך דין
הם לא יכולים להוריד לך מהשכר ,לכן הקבט ירצה שתחתמי על מסמכים כלשהי או שהוא ידרוש ממך את הכסף בשחור ,שזה לא חוקי בעליל
מה שהם עושים זה לא חוקי ,אסור להם להוריד לך מהשכר ,לכן הם רוצים לקחת ממך את הכסף בדרך עקיפה ,בשחור .
זה קרה מלא בוויקטורי ובסוף קופאיות תבעו את הרשת (יש כתבה על זה בגוגל)
אני מציע לך להקליט בסתר דרך הטלפון את הקבט ,אחרי זה לגשת להורים ומשם לעורך דין
אם כל הכבוד מדובר ב3 שעות עבודה .
המנכלים מרוויחים מילראדים בחודש ,בשבילהם זה אפילו לא עשירית מעשר אגורות.
לא מספיק מעבידים אותך מתי שנוח להם ,את שם מזמנך החופשי .
גם תעבדי חינם בחברה של מיליונרים בגלל חוסר לא מובן
תקליטי את השיחה עם הקבט ומשם תאיימי שתלכי לעורך דין
הם לא יכולים להוריד לך מהשכר ,לכן הקבט ירצה שתחתמי על מסמכים כלשהי או שהוא ידרוש ממך את הכסף בשחור ,שזה לא חוקי בעליל
אנונימי