7 תשובות
אתה יכול לשלב את זה עם איזה ג'ינס יפה סוודר יפה זה פשוט בייסיק
גינס
שואל השאלה:
אין לי בעיה גם לשנות סטייל אני פשוט לא יודע לאיזה ואני מרגיש שאני מתלבש רגיל מדי
אין לי בעיה גם לשנות סטייל אני פשוט לא יודע לאיזה ואני מרגיש שאני מתלבש רגיל מדי
אנונימי
לא אחי הכל טוב זה סבבה
אתה יכול לעשות את זה עם אוברסייז או ממש צמוד אם אתה שרירי
אתה יכול לעשות את זה עם אוברסייז או ממש צמוד אם אתה שרירי
אנונימי
תנסה חולצות בסגנון אחר ואם אתה לובש רק טרנינג אז תנסה לפעמים לשים גם באגי גינסים עם קרעים
תלוי אם אתה אוהב את מה שאתה לובש אין סיבה לשנות פשוט אתה יכול לשלב את זה עם מה שאמרתי
להוסיף שרשרת.
חולצה חלקה ואז איזשהי שרשרת הכי קל
חולצה חלקה ואז איזשהי שרשרת הכי קל