24 תשובות
כןן
בתאבון!
תתפנקי
מותר תמיד
שואל השאלה:
^עדיף שלא?
אנונימית
שואל השאלה:
^אז איך אתה יודע שלא
אנונימית
ברור שמותר, לא אכלת היום מספיק
^אם באלה שתאכל מי אתה שתתערב בכלל
אם היא רוצה, מותר לה.
להגיד דברים כאלו יכולים להוביל למקומות לא טובים. יש לה חשק עכשיו? באלה לאכול מגנום? שתאכל.
שואל השאלה:
אני רק רוצה לדעת אם אני אשמין מלאכול אותו זה הכל
אנונימית
את לא תשמיני, לא משמינים מפעם אחת. לא אכלת היום מספיק בלי קשר למגנום, תאכלי אותו בכיף
שואל השאלה:
תודה רבה:)))
אנונימית
וואי שומע מה אכפת לך, גם אם היא אוכלת מה שהיא רוצה מתי שבאלה מה זה משנה לך בכלל?
עושה רושם שאף אחד מכם לא מכיר את המושג דחיית סיפוקים
"יש לה חשק עכשיו? באלה לאכול מגנום? שתאכל"
זה נקרא חוסר דחיית סיפוקים. זה הרגל מאוד לא בריא ולא כדאי שיהיה לך אותו
"את לא תשמיני, לא משמינים מפעם אחת"
נכון, אבל אם אומרים לה את זה כל פעם מחדש היא כן תשמין. מגנום ועוד מגנום ועוד מגנום יוצא הרבה קלוריות.

בגדול, את כן צריכה לאכול אבל שזה יהיה משהו אחר קצת יותר מזין ממגנום. את לא אמורה סתם ככה למלא את הבטן שלך בקלוריות, זה אמור להיות גם אוכל נורמלי.


ולגבי מה שרשמת לגיטריסט חשמלי - היא שאלה את השאלה כאן, הוא ענה לה תשובה לגיטימית לגמרי. מי את שתגידי לו לשתוק? את זאת שגורמת לה להרגלים לא בריאים.
אנונימי
לא בריא לספור קלוריות בגיל צעיר
לא מעודדים כאן הפרעות אכילה תתפרעי
תמיד אפשר לרדת ולעלות יש מכון כושר
לא להיות מושפעת מהחברה שלנו
^גם לא בריא לאכול מגנומים בלי הגבלה
לא חייבים לספור קלוריות כדי לדעת את זה
"תמיד אפשר לרדת ולעלות" - חכם אמיתי נמנע מהבעיה מלכתחילה
אנונימי
סתם אני רוצה לשאול,
הסיבה שלא אכלת הרבה זה בגלל שאת מפחדת להשמין? (כמו שכתבת כמה תגובות מעל)
שואל השאלה:
^כן. סליחה שאני עונה רק עכשיו ישנתי, כן אכלתי בסוף את המגנום מקסימום מחר אני אוכל פחות, אבל תודה על התשובות
^^^^
אז לא הייתי צריכה לאכול? פליז תסכמו כן או לא
אנונימית
סיכום: היית צריכה לאכול אבל לא מגנום, אלא אוכל מזין
אנונימי
^^ את צריכה עוד,
זה לא דרך להרזות זה דרך להגיע למיון (במקרה הטוב).
אם ממש. חשוב לך להרזות בבקשה תלכי לתזונאית, היא תוכל לעזור לך
אנשים פה לא מבינים שהתגובות האלו יכולות להוביל למקומות לא טובים. היא כולה רצתה לאכול מגנום, שתאכל, מה לעזעזל אכפת לכם?
גם אם היא אוכלת מגנום בנוסף לכל מה שהיא אכלה אתמול, זה נחשב בריא ומגוון, אם היא תמשיך לדחות את הסיפוקים שלה כל הזמן זה יכול להתפתח לבולמוס. שתאכל מה שבאלה ואל תיכנסו לה לצלחת נקודה.
^גם תגובות כמו שלך יכולות להוביל למקומות לא טובים. היא מנסה לרדת במשקל- אם כל פעם יגידו לה תאכלי מה שבא לך היא בחיים לא תצליח בזה!
ברור שצריך לאכול מספיק אבל זה ממש חשוב מה אוכלים ומצטער אבל מגנום זה לא מהדברים שצריך
מדי פעם בסדר אפשר אבל חשוב להדגיש שזה משהו שעדיף לא לאכול
אנונימי
שואל השאלה:
לא אכלתי מגנום ממרץ אני 160 שוקלת 57 עודף משקל אז אני מנסה לאכול פחות קלוריות ממה שאני צריכה:(
אנונימית
לא!
את ממש חייבת לאכול את הקלוריות שאת צריכה
המפתח זה לאכול מספיק ולעשות ספורט, וככה תשרפי קלוריות.
אבל יש כמות בסיסית שאת חייבת לאכול וזה ממש חשוב!
תזכרי את זה בבקשה
אנונימי