5 תשובות
אולי הם מסתכלים כשאת לא שמה לב
איזה יפה התמונה בשאלה גם את מהממת תתייחסי לעצמך ככה תאהבי אץ עצמך ויאהבו אותך מאמי שלי
אנונימית
אולי כי את לא מקרינה ביטחון עצמי
באמת שכשהייתי חסרת ביטחון אפחד לא הסתכל עליי, ועכשיו אני נראית אותו דבר פשוט עם הרבה יותר ביטחון ובלי לעוף על עצמי הרבה מסתכלים עליי והרבה יותר מתחילים איתי
אולי בגלל איך שאת נראת
מי היה מסתכל על שרק מרצון
גם לי זה ככה תמיד תראי שיש לך ביטחון וישר יסתכלו עלייך