התחברות הרשמה

מה יותר יפה לבנים תספורת סייד פארט עם אנדרקאט כזה(שהצדדים קצרים ולמעלה יש שיער שהולך לצד) או פאקבוי?

3 באוקטובר 2023, 21:19
תספורתלבושסטיילינגחוות דעתפנים    
7 תשובות
אופציה א
princess_
לפי דעתי פאקבוי
ה
הכל משתבש לטובה
תלוי על מי
c
chomp
פאקבוי
L
L L
באזקאט
ה
הייטר מקצועי
מבין עניין ^
א
אנונימי אבל גבר
מולט הפוך
C
Carimnaaa
באותו הנושא:
דרגו את הג'וסטארז מפארט 1 עד פארט 6 מהאהוב לפחות אהוב עליכם
להמשיך לראות פארט 5 של ג'וג'ו או לראות שוב את פארט 2?
מה יותר יפה לבנים, תספורת רגילה או תספורת מארינס?
למה תספורת לבנים זה יותר זול מאשר לבנות?
בנות מה אתן חושבות על התספורת מידל פארט?
תספורת מידל פארט לבנים זה יפה?
ספויילרים לפארט 5 של ג'וג'ו מי שראה פארט 5 של ג'וג'ו תעזרו לי בבקשה.
אני טרנס מבת לבן, יש לכם רעיונות לתספורות שייגרמו לי להראות יותר גברי?
מידל פארט לבנים זה יפה?
למה בנים עושים תספורת בשנייה שהשיער שלהם נראה יותר טוב ?
מה עדיף לבנים מידל פארט או פאקבוי?