5 תשובות
למה הממשלה ממנת כל מיני אירועים ומגרשים ושאר דברים שלחרדים אין שימוש בהם?
כל אחד משלם על עצמו ועל האחר.
חוץ מזה *מלא* מהחרדים עובדים, את באמת חושבת שאת משלמת עליהם? כי את ממש לא.
כדי לקבל את התמיכה מהחרדים, ויש גם דבר שקוראים לו קצבאת אבטלה, וגם בכל העולם נותנים כסף לאנשי דת(כמרים ורבנים)
אנונימי
כי יש שם אנשים שדואגים רק לאינטרסים שלהם.
ומה יותר טוב אם לא לתת עוד כוח לחברה הדתית להזניח את השאר לעומתה ולפתח את השנאה שנותנים להם ואז להגיד לא הוגן ולא צודק בזמן שהם אשמים [הממשלה]
כי ביבי בשלטון....
כדי לקבל את הקולות שלהם