10 תשובות
זה לא קשור לנשירה זה פשוט שורף את השיער והורס אותו עם הזמן. ואפשר לעשות מחליק (בתור אחת שעושה קבוע) פשוט לשים סרום שמגן על השיער מחום ומפחית את הנזק משמעותית
שואל השאלה:
לא נראה לי הבנתם
לא בשיער בראש למטה..
לא נראה לי הבנתם
לא בשיער בראש למטה..
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו
התכוונתי לשיער למטה למטה
לא בראש.
תקשיבו
התכוונתי לשיער למטה למטה
לא בראש.
אנונימית
אז חצי שיער ינשור לך
וזה לא משנה, מחליק שורף את השיער ואני בטוחה שאם תעשי את זה אז בטווח הרחוק השיער שלך יראה מוזר.. חצי ממנו יראה בסדר וחצי יהיה קצת יבש ושרוף
וזה לא משנה, מחליק שורף את השיער ואני בטוחה שאם תעשי את זה אז בטווח הרחוק השיער שלך יראה מוזר.. חצי ממנו יראה בסדר וחצי יהיה קצת יבש ושרוף
שואל השאלה:
והוא ינשור?
והוא ינשור?
אנונימית
שואל השאלה:
אה טוב
אוקיי
תודה
פשוט תהיתי כן
אה טוב
אוקיי
תודה
פשוט תהיתי כן
אנונימית
לא חושבת שזה עובד ככה
אני הייתי עושה מחליקים שנתיים אבל לא הייתה לי נשירה
פשוט השיער שלי היה לא בריא ושרוף
ואז פשוט אמא שלי הסכימה לי לעשות החלקה כי חפרתי לה
אני הייתי עושה מחליקים שנתיים אבל לא הייתה לי נשירה
פשוט השיער שלי היה לא בריא ושרוף
ואז פשוט אמא שלי הסכימה לי לעשות החלקה כי חפרתי לה
המחליק הורס את כל השיער לא משנה איפה את עושה קצוות או שורש
אז השיער למטה למטה למטה ישרף ויהרס לך
לא נראה לי זה עובד ככה גם השיער שם הרבה יותר עבה ושונה
באותו הנושא: