11 תשובות
wonyoung היא לא כזאת פיקמי
שואל השאלה:
לדעתי זה שכל הלהקות בנים עכשיו נשמעות אותו הדבר וזה כבר משעמח
לדוגמא : nct , stray kids וateez ועוד
תמיד בפזמון יש את האחד ההוא עם הקול העמוק (שירים לדומגא: 143 case , baggy jeans , bouncy)
אנונימית
שואל השאלה:
yeji
ווניונג היא מושלמת
אנונימית
נכון^^
בלאקפינק סופר אוברייטד ולדעתי הן כבר צריכות להתפרק כי זה לא נראה שהן רוצות להמשיך בכלל

חסר לי להקות שעושות קיוט קונספט ולא רק גירל קראש, או שאני לא מכירה מספיק

יש יותר מדי להקות חדשות עכשיו.

בילי צריכות לקבל הרבה יותר הערכה כי יש להן דיסקוגרפיה מדהימה 10/10

פרפל קיס להקה ממש טובה, אבל לפעמים הקול של סוואן קצת מפריע לי

אנשים שיצאו על פיפטי פיפטי כשהיה את כל העניין הזה עם המשפט שלהן צריכים להתבייש בעצמם, כי הבנות ליטרלי הורעבו והתעללו בהן בחברה הזאת שלהן
דרך אגב בבקשה תחרימו את השירים שלהן!!
זה כמו במקרה עם לונה, אבל בגלל שהן צעירות יותר ורק התחילו את המסע, לא קיבלו מספיק תמיכה והיו הרבה כתבות שהוציאו אותן מפונקות ואנשים נפלו בפח
אנונימית
אני אוהב את : בלאקפינק וביטיאס וסטריי קידס אבל אני לא מתחבר לבאנג צ'אן
אייגו זה קרינג(לא יודעת עד כמה זה לא פופולארי)
לא מתחברת בכלל לקול של בנות בקייפופ..
אנונימית
^^תשווי את muddy waters של סטריי קידס לbouncy של אייטיז לcherry bomb או candy של nct ותגידי לי עד כמה הם נשמעים אותו דבר
אנונימי
זה תלוי בלהקה
שואל השאלה:
להקות בנים עכשיו התכוונתי
אנונימית
לא כל להקות הבנים נשמעות אותו הדבר, bts למשל