4 תשובות
אני גם באה לשם אבל כדאי לבוא מוקדם בשביל לתפוס מקומות טובים נורא צפוף שם ויהיה נורא קשה לזוז באמצע
את לא תגיעי להכי מקדימה אלא אם תשני שם עם אוהל
ברור שכדאי, זה לא משנה איזה מקום תהי תמיד אנשים דוחפים שם באיזורי קהל. הכי כדאי להיות מקדימה בשביל לקבל ראייה ברורה וקרובה יותר לבמה.
שואל השאלה:
^^זה לא יהיה יותר קשה כשכולם יהיו דבוקים לך לתhת?
^^זה לא יהיה יותר קשה כשכולם יהיו דבוקים לך לתhת?
באותו הנושא: