5 תשובות
שואל השאלה:
איזה?
אנונימית
לי יש את החומצה היאלרונית שלהם, אץ הניאצינציד, חומצה סליצילית והקרם פנים שלהם עם חומצה היאלרונית
שואל השאלה:
החומצות טובות?? במה הן עוזרות?
אנונימית
היאלרונית מדהימה, אם את כבר קונה תקני את ה60 מ"ל או 120, יותר משתלם. זה מבהיר את הפנים ומחליק ופשוט זוהר כזה.
החומצה סליצילית מעולה, אני שם רק בערב ורק 3 פעמים בשבוע. ראשון, שלישי, חמישי. מעלים שחורים ונקודות לבנות, טיפה שורף אבל מעולה.
ניאצינמיד והיאלרונית טיפה אחת מכל אחד בוקר וערב.
אחרי זה קרם לחות חובה כי המוצרים של דיאורדינרי בלי קרם לחות מרגיש כמו דבק.

בסדר של הסרומים והחומצות:
בוקר: קודם סבון, אחר כך היאלרונית ואז ניאצינמיד. ואז קרם לחות ואז קרם הגנה.

ערב: אותו דבר כמו בוקר בלי קרם הגנה. שטיפה בסבון פעמיים מיותר אלא אם כן את עם איפור .

ערב סיליצילית: אותו דבר אבל סליצילית לפני היאלרונית
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית