9 תשובות
לא ניראה לי זה הרבה כסף
אבל כן זה ניראה כיף אתה יכול לראות סרט שלם ועוד משלמים לך כסף
שואל השאלה:
אני בן 17 אני לא מצליח למצוא עבודות אחרות שמשתלמות לי ואני פשוט רוצה לעבוד כבר במשהו
אנונימי
אבל באיזה שעות זה בדרך כלל מי16:00-00:00 ואפיל ויותר
אני הייתי אחמשית במזנון
ראיתי את העבודה של הסדרנים
זה לא שווה
אתה קורע את עצמך ומסיים משמרת עם כאבים ברגליים , אין מנוחה
ממליצה לך להיות או בקופות או במזנון העבודה שם יותר סימפטית
שואל השאלה:
אבל בקופות יש יותר עומס לא? אם אני לא טועה הקופות זה איפה שמקבלים את כל החטיפים וכל זה המזנון כאילו, זה נשמע סיוט לעמוד שם... או שקופות זה משהו אחר בכלל כמו קופות של קניית כרטיסים במקום
אנונימי
יש קופות ויש מזנון
קופות זה הזמנת כרטיסים לסרט

אם אתה מפחד מעומס אז גם כסדרן אתה תצטרך להתמודד עם עומס
בסופו של דבר תעשה מה שבאלך אני ממליצה לך לא ללכת לסדרנים
שואל השאלה:
אוקיי לעבוד כקופאי לא נשמע כזה בעיה בדרך כלל בכל מקרה כולם כמעט מזמינים מהבית וגם מי שלא זה סך הכל להעביר הזמנות/הטבות בקופה ולחייב לא נשמע סיבוך או שתקני אותי אם אני טועה
אנונימי
גם שם יש פיקים
אם אתה מחפש עבודה קלה , הסינמה זה לא בשבילך