תשובה אחת
הייתי פעם באיגרוף תאילנדי ואני יכולה להבין אותך פחדתי גם ובגלל זה לא עשיתי ספארינג ובתור בת זה עוד יותר קשה
בסוף מתגברים על זה הרי לחטוף מכות זה חלק מזה, לומדים "לספוג" את המכה
תשתמש בציוד של ההגנה, שים מגנים ותבחר לך יריב שאיתך באותה רמה, בסוף מתרגלים
בסוף מתגברים על זה הרי לחטוף מכות זה חלק מזה, לומדים "לספוג" את המכה
תשתמש בציוד של ההגנה, שים מגנים ותבחר לך יריב שאיתך באותה רמה, בסוף מתרגלים
אנונימית
באותו הנושא: