12 תשובות
אני בעד להשוות את זמן הגיוס של הגברים והנשים (שיהיה יותר שיוויון), לא להגדיל את זמן הגיוס של כולם...
אנונימי
שואל השאלה:
^להגדיל את הזמן גיוס וגם את כמות המתגייסים, תראה על מה אתה מתווכח על זמנים כמו תינוק במקום לראות את הדברים שבאמת חשובים.
אנונימי
תינוקות לא מבינים את הקונספט של זמן
ואתה בעד להכריח אנשים להיות בקרבי ולהיפטר מהאפשרות לפטור מצבא?
אנונימי
שואל השאלה:
^כן
אנונימי
גם להיפטר מפטור לנכים ואנשים שלא יכולים להילחם?
גם להיפטר מפטור לבנים יחידים?
אנונימי
שואל השאלה:
^אנחנו מזמן כבר לא, זה נתון ישן
אנונימי
שואל השאלה:
^עשיתי 5 עם קבע. זה שאני לא חלש אופי כמוך לא אומר שאני לא שירתתי יא ליצן
אנונימי
איפה שירתת ילד
^^לא ענית לי, אני רוצה לדעת אם אתה רוצה שלא ניתן פטורים גם לאנשים במצבים שכתבתי
אנונימי
מאמינה שחוק גיוס חובה לחרדים לא ישפיע כי אני מאמינה גם בכוח של תפילה

מעבר לזה, אנחנו אחד מהצבאות הכי חזקים ומפותחים בעולם
Vas
אם יהיה חוק חובה לגייס חרדים מאמינה שזה ישפיע
אנונימית
יש לי שאל עשית שנתיים 8 בבסיס בחור סגור שאתה רוצה להגדיל?