5 תשובות
שואל השאלה:
ואחר כך לא עושים שוב נכון?
הרוב עושים לפני
צריך איך שקמים. גם ברכות השחר כדאי יחסית כשאת קמה כי אסור לאכול לפני
אני לא הרב של אף אחד פה אבל אני מיד כשאני קם אני אומר מודה אני ואז אני נוטל ידיים
ישר כשקמים, ואז הולכים לשירותים ועושים צרכים, אחרי זה שוטפים ידיים/נוטלים בלי ברכה ואז אשר יצר וברכות השחר