17 תשובות
שואל השאלה:
לא לא במין לאיפה הלכת
התכוונתי בעניין של ההתחלות
אנונימי
שואל השאלה:
הן רק עוברות ליידך שעה או חושפות את הגוף ומשנות הופעה כל פעם ומדברות מוזר לפעמים
אנונימי
שואל השאלה:
ולמרות שאני מודע לזה יש לי שריטה שאני חייב ישירות
אנונימי
אה נו זה שונה
בתור מישהי שהיא הכי ישירה שיש אני בחיים לא אפנה לגבר ואתחיל איתו,זה יותר קטע של אגו
אנונימית
שואל השאלה:
מובן לי לגמריי
אבל האגו גם בעייתי אצלי
אנונימי
שואל השאלה:
זהו בנות לא יתחילו אני מבין רק יעמדו כמו נוד
אנונימי
בסדר מה אתה נסיכה
תתחיל אתה מה הביג דיל
אנונימית
שואל השאלה:
נכוןן אבל בגלל זה שאלתי את השאלה אני גם בעייתי
אנונימי
גם אני בקטע של ישירים
כל המשחקים האלה תמיד מביאים לי עצבים
אתה עוד תמצא
אז אתה פשוט מחכה שמישהי תתחיל איתך?בספק שזה יקרה בכל פעם שאתה רואה מישהי שמוצאת חן בענייך
אנונימית
שואל השאלה:
זהו בדיוק למה צריך את זה אם את בעניין בואי נעשה שיחה נבין מי נגד מי וזהו נדבר דוגרי תגיד מה מו מי וזהו
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית נגיד ועזבתי את ההתחלה מתכוון להמשך נגיד
אנונימי
מה עם ההמשך?צריך להכיר ואז להבין מה בדיוק רוצים,אל תצפה שמישהי תדע מה היא רוצה אחרי שיחה אחת
אנונימית
שואל השאלה:
לא הכוונה שלי ברור שעולים שלב שלב אבל מדברים תאכלס ומתקדמים לאט לאט
אנונימי
תגדיר ישירות
אם אתה מתכוון בעניין המין אז כן יש בנות שפחות מרגישות בנוח להיות בוטות לגבי זה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל בנות לא ישירות מניסיון עם כמה בנות כבר שקרה לי במציאות דברים איתן
אנונימי
זה לגיטימי לגמרי
יש מלא בנות ישירות שיתאימו לך
אנונימית