7 תשובות
רזה מאוד
רזה
שמנה כי להיות בתת משקל זה גרוע יותר מהשמנה וגם קשה יותר לעלות במשקל בחזרה (לדעתי) מאשר לרדת למרןת ששניהם קשים
אנונימית
רזה מאוד
רזים מאוד
אני כבר בתת משקל
רזים מאוד
באותו הנושא: