11 תשובות
לי אישית פחות נוח במחזור. אם כבר רק גינס שחור.
אני לובשת גינס כשאני במחזור אבל לא בהיר מדי ועדיף במחזור ללבוש ג'נס כחול כהה או מכנס שחור
שואל השאלה:
אם אני אמדוד ג'ינס רחב?
ואקנה זה יהיה במידה שלי גם אחרי?
כי כשאני במחזור הבטח שלי נפוחה יותרר
אם אני אמדוד ג'ינס רחב?
ואקנה זה יהיה במידה שלי גם אחרי?
כי כשאני במחזור הבטח שלי נפוחה יותרר
אנונימית
זה בסדר. תראי אם זה נוח לך
פחות נוח אבל אפשר
עדיף שלא בזמן מחזור לא לקחת סיכון עדיף שחור תקני גינס שחור וגם בהיר
אנונימית
שואל השאלה:
אני רק מודדת זה לא שאני אלבש אותו מחר
אני רק מודדת זה לא שאני אלבש אותו מחר
אנונימית
תמדדי רק אומרת שעדיף שלא בזמן כשיש
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני אעשה אמא שלי עובדת שאר הימים אז אני לא יכולה
מה אני אעשה אמא שלי עובדת שאר הימים אז אני לא יכולה
אנונימית
לי ספציפית נוח אבל אם לא נוח לך בכללי גינסים אז כנראה שלא. אם את מודדת מקסימום תכניסי את הבטן וגם אם לא תכניסי זה נראה לי יהיה בסדר
שואל השאלה:
תודהה עוד שעה כנראה אני הולכת <:
תודהה עוד שעה כנראה אני הולכת <:
אנונימית
באותו הנושא: