4 תשובות
לתקף כרגיל, פשוט להתרחק ממכונת התיקוף.
שואל השאלה:
אז איך אני אמורה לתקף ? עם החוגר רק ?
אז איך אני אמורה לתקף ? עם החוגר רק ?
אנונימית
בעיה ידועה - במידה ומחייבים אותך לפנות לזיכוי.
פשוט לא להתקרב למכונת תיקוף
פשוט לא להתקרב למכונת תיקוף
כנראה זה מוגדר לך בהגדרול על תשלום אוטומטי
תנסי לשנות שם
תנסי לשנות שם
באותו הנושא: