4 תשובות
לתקף כרגיל, פשוט להתרחק ממכונת התיקוף.
שואל השאלה:
אז איך אני אמורה לתקף ? עם החוגר רק ?
אנונימית
בעיה ידועה - במידה ומחייבים אותך לפנות לזיכוי.
פשוט לא להתקרב למכונת תיקוף
כנראה זה מוגדר לך בהגדרול על תשלום אוטומטי
תנסי לשנות שם