5 תשובות
אני הייתי במצב הזה חחח, והוא לא כזה טועה צריך לדעת איך וכמה להשתמש בתרגילים שחס וחלילה לא יהיה נזק
שואל השאלה:
ומה עשית?
ומה עשית?
אנונימי
אני לא הלכתי לזה מהסיבה שאני אוהב את הגוף שלי כמו שהוא ואני לא "אענה"- (אני מדבר ככה כי יש תרגילים קשים פיזית) את עצמי במתקנים כי זה מקובל בגילנו להיות שרירי אבל זו החלטה שלך
זה לא עוצר את הגדילה אלא אם אתה בגירעון קלורי
בעיקרון זה לא פוגע בגדילה כל עוד אתה לא מגזים עם המשקלים
באותו הנושא: