30 תשובות
לא הבנתי את השאלה
אנונימית
לאו דווקא
מי אמר את זה? חח אולי
שואל השאלה:
שאחד שהולך עם אמונה חייו יותר טובים האם אתם מודים בזה
אנונימי
נחמד לחיות בבועת פלסטיק, כשאתה לא מודע לצרות שבעולם. הפלצת ילדים ללא הכרה שהתחממות גלובלית מתוכננת לגמור את כולנו בפחות מעשר שנים מעכשיו בהחלט מצביעה על שיוויון נפש.
כן אבל עדיין
שאתה אומר: "מודים" אתה אומר שזה דבר קיים ונכון, מעניין מאיפה הנתונים שלך.
ולא, אני לא "מודה" בזה
אנונימי
לא דווקא.
אנונימית
שואל השאלה:
עובדה שהחינוך הדתי הרבה יותר טוב רואים מציאות בשטח שאצל החילונים הילדים מתנהגים להורים בצורה מחרידה (לא כולם אבל ..) ואצל הדתיים הרבה יותר מכבדים
אנונימי
^תביא לי נתונים, אל תגדיר לי עובדות ללא ביסוס.
אנונימי
שואל השאלה:
אצלכם דוחפים לילדים טלפונים מגיל צעיר ולא צריך הוכחה שהסמארטפונים הרסו את האנושות יותר מתועלת
אנונימי
שואל השאלה:
אפילו ממציא הסמארטפון לא מעוניין שלילדים שלו יהיה
אנונימי
^^זה לא עונה למה ששאלתי אותך, ביקשתי ממך נתונים שמראים שהחינוך הדתי הרבה יותר טוב, שאצל הדתיים הילדים מכבדים יותר את ההורים, ושהחרדים ודתיים חיים יותר בשלווה
אנונימי
שואל השאלה:
עובדות רואים במציאות יום יומית ואת גם לא יכולה להכחיש את זה
אנונימי
שואל השאלה:
גם החילונים מודים בזה
אנונימי
^^דבר ראשון אני זכר.
ודבר שני זה גם לא עונה למה ששאלתי אותך, אתה אומר אמירות ריקות בלי להביא נתונים והוכחות.
^איזה חילונים?
אנונימי
שואל השאלה:
רואים בשטח ברחוב בכל מקום
אנונימי
^אני מבקש הוכחה, ולא אמירות שרואים את זה בלי הוכחות.
אם אין לך פשוט תגיד
אנונימי
שואל השאלה:
יש דברים שלא צריך הוכחות
אנונימי
שואל השאלה:
אתה רוצה הוכחות שעכשיו יום ולא לילה
אנונימי
שואל השאלה:
אצל הלא דתיים אחוזי הגירושין למשל גבוהים בהרבה
אנונימי
^^^כלומר אין לך הוכחות ואתה סתם אומר דברים לפי מה שאתה חושב.
^^כמובן שצריך, וההוכחה לזה היא שאפשר לראות בגוגל שעון ישראלי את השעה.
^תביא לי הוכחות שזה קורה, וגם אם זה קורה זה לא אומר שהם חיים יותר טוב
אנונימי
דתי ולא חושב ככה בהכרח
זה די מרתק ומסחרר להיות דתי לפעמים
חָיוּת אמיתית
זה לא עניין של להודות. אבל כן.
אני מניח
"אחד שהולך עם אמונה חייו יותר טובים"
כן, אבל זה כמו שאדם שחושב שיש לו סיכוי להרוויח כסף בפתאומיות יהיה פחות מודאג כלכלית מאדם שלא מאמין בזה. האם זה משנה את העובדה שהסיכויים להרוויח כסף מהר הם נמוכים מאוד? לא.

"עובדה שהחינוך הדתי הרבה יותר טוב"
אה כן? המציאות שאני ראיתי בשטח ממש לא תואמת את מה שאמרת.

"לא צריך הוכחה שהסמארטפונים הרסו את האנושות"
אני דווקא ממש צריך הוכחה לזה.
אגב, אירוני שכתבת את זה מסמארטפון.

"אפילו ממציא הסמארטפון לא מעוניין שלילדים שלו יהיה"
קודם כל, על מי מהם דיברת? יש לא מעט אנשים שפיתחו טלפונים לאורך ההיסטוריה. דבר שני, איך בדיוק זה מוכיח את מה שאמרת?

"אצל הלא דתיים אחוזי הגירושין למשל גבוהים בהרבה"
זה אומר פחות לגבי הנישואין, ויותר מראה את היחס של החברה לנישואין. אני חושב שזה חיובי כשאנשים מרגישים בנוח לסיים מערכות יחסים במקום להישאר תקועים במערכת יחסים שהם לא נהנים ממנה.
שחיים במדינה שהחילונים בה עבדים והשעיר ולעזאזל שלהם
זה ברור מאליו שיהיה להם חיים נוחים יותר
בטח