10 תשובות
כי הם טוענים שהם היו פה קודם
כי הם גרו פה קודם ואנחנו כביכול גירשנו אותם.. זו עדיין הארץ שלנו אז זה לא משנה שילחמו כמה שהם רוצים
אנונימי
כי הם אומרים שזה שלהם. -,-
הם טוענים שהיא שלהם ושהם היו פה לפנינו
זה היה שלהם לפנינו, תכלס אני מבינה אותם באיזשהו מקום
כי גם הם מרגישים שייכות לשטח שלנו.
משום שזו הייתה הארץ של הפלסטינים, והתחילו גלי עליות לארץ כי זה א"י לפי התנך, ואחרי השואה האומות הכירו בצורך של היהודים להקמת מדינה משלהם, כדי שליהודים יהיה מקום ללכת אליו, אז האומות החליטו לחלק את א"י בין יהודים לערבים, בסופו של דבר הרוב פה הוא יהודי, לכן הם טוענים שגנבנו להם את הארץ.
כי יש להם בעיה עם ה"שלנו".
כי אנחנו יהודים.
לא קשור לדת או משהו זה בגלל שהם חיו כאם משנת 400 אם אני לא טועה ועד שנת 1918 היו פא ערבים ברוב מכריע ורק שלטונות ערביים, מוסלמים ואז משום מקום מגיעים היהודים אחרי 1200 שנה שלא היו פה וטוענים שהארץ שלהם ושהערבים צריכים לעוף מכאן מה אתה היית מרגיש
?
?