8 תשובות
כן
מותר? כן אין סיבה שלא
אבך אין סיבה שכן אלא אם זה הקרם לחות לפנים היחיד שיש ךך
שואל השאלה:
אני נתתי פרח אחרון
אנונימית
אם זה גם קרם פנים אז כן
אבל בכללי אני פחות ממליצה על קרמים כאלה תקני קרם הגנה בנפרד וקרם פנים בנפרד
אין טעם בקרם הגנה שאת בבית ועוד בלילה
ובלי קשר קרם הגנה הוא לא הכי טוב לפנים מבחינה של פצעים בגלל שהוא דיי שומני (רובם) אבל כן מגן מהשמש
אנונימית
שואל השאלה:
אני שמה כי אני ישנה תמיד על הצד וכל הפנים מתעקמות ואמרו לי שזה משאיר צורה וגורם לקמטים
אנונימית
שואל השאלה:
אה סבבה
אנונימית