5 תשובות
זה שווה את זה. כסף בא והולך, זכרונות נשארים לנצח
כלומר תהני
טיפה כואב
אבל זה יהיה שווה את זה בטח
למה שיכאב על הכסף אם את נהנת?
מבינה אותך אבל תזכרי שכסף בא והולך וחיים רק פעם אחת :)
תהני בחו"ל!!