4 תשובות
1 - לא בטוחה לדעתי התשובה היא ד'
2 - גם לא בטוחה, אולי ד'
3 - ב'
4 - כמות החמצן מן הסתם ירדה כמעט לגמרי. בשביל שהנר ימשיך לדלוק הוא צריך חמצן, בגלל שכמות החמצן ירדה בעת שהפעמון היה על המשטח אז הנר כבה. ואותו דבר לגבי העכבר - הוא יצור חי, הוא צריך חמצן בשביל להמשיך לחיות. חוסר בחמצן יוביל לחוסר בחמצן לתאים של העכבר ואז העכבר ימות.
2 - גם לא בטוחה, אולי ד'
3 - ב'
4 - כמות החמצן מן הסתם ירדה כמעט לגמרי. בשביל שהנר ימשיך לדלוק הוא צריך חמצן, בגלל שכמות החמצן ירדה בעת שהפעמון היה על המשטח אז הנר כבה. ואותו דבר לגבי העכבר - הוא יצור חי, הוא צריך חמצן בשביל להמשיך לחיות. חוסר בחמצן יוביל לחוסר בחמצן לתאים של העכבר ואז העכבר ימות.
המשך לשאלה 4
התשובה היא ג'
התשובה היא ג'
5 - התשובה היא ג'
אני מת על ביולוגיה אבל בחיים לא ראיתי קקה כסה
באותו הנושא: