25 תשובות
זה ממש לא קשור לזה זה כדי למנוע הסחות דעת
שי להמציא דבריפ מפגרים
שואל השאלה:
^^מה גורם לך לחשוב שהייתי נוגדעת בטלפון אם הוא היה בתיק? אני באה לעבוד אם יש עבודה אני עושה אותה וא יש זמן חופשי אני בסבבה עם שאר המלצרים זה אפילו לא האישיו
העניין הוא שזה נשמע לי קצת הזוי מצד המעסיק לדרוש לקחת את הטלפונים ולשמור אותם במגירה עד סוף המשמרת. מה מבטיח לי שאין איזה עובד שנואש לכסף וידפוק תטלפונים או איזה דביל משועמם יחטט בהם?
אנונימית
למה שמישהו ייגע לך בטלפון נו באמת
אם את לא נוגעת בטלפון ממילא מה אכפת לך
אנונימית
שואל השאלה:
^ברור שאכפת לי מה
זה הטלפון שלי שעבדתי וקניתי מהכסף שלי אם מישהו ידפוק לי אותו אין לי אחר מה הבכיינות הזאת זה אפילו לא עניין עקרוני פשוט שאלה חוקי או לא
אנונימית
ממש כן
הטלפון שלך מטונף כי בואו נודה אנחנו לוקחים אותו לכל מקום ,
כמו שלא תגעי באסלה ואז תלכי להגיש ללקוחות ככה גם בטלפון
בואי נודה שאם הטלפון היה בתיק היית נוגעת בו
תלכי לעבודה אחרת מי ישמע כאילו לא דורשים מלצרות בכל מסעדה שנייה בארץ
אנונימית
לא יודעת עם זה לא חוקי אבל זה כן חרא.
צודק, טלפון הוא עניין מסיח והבוס שלך רוצה את תשומת ליבך המלאה לאורך המשמרת. אם יש משהו דחוף שיצלצלו למקום העבודה עצמו. אפשר לחיות כמה שעות בלי נייד ואפשר לקחת אותו בהפסקה שלך לבדוק דברים. צודק במאה אחוז. הוא לא משלם לך כדי שתהיי בנייד!
יכול לאסור שימוש, לכפות עלייך לשים במגירה ממש לא
תבקשי ממנו ביטוח על גניבה או פריצה למכשיר
תגיד לו איפה החוק הזה קיים ושאיתך לא משחקים משחקים
ברור שמותר לו. אתם באים לעבודה לא לגן משחקים ומותר לו לדרןש שלא תהיו בטלופ ןולדרוש שתשימו אותו במקום כל שהוא ואם לא טוב לכם זכותכם לעזוב. אם יגנבו לך אותו או כל דבר איר זה כבר בעיה שלו והוא צאיך לשלם. אבל סתם ככה אין שום חוק וזה חוקי לגמרי
שואל השאלה:
וואי שתהיו בריאי פספסתם ץנקןדה
אין לי בעיה לעזוב תטלפום אבל לא מתאים לי לשים אותו במגירה שנגישה לכולם גם עובדים וגם לקוחות!!
אנונימית
שואלת השאלה לא אמרת שום דבר על זה בשרלתך . פשוט תבקשי ממנו שיקח את זה למקום אחר ותגידי את מה שאמרת פה שאת לא רוצה שזה יהיה במגירה שנגישה לכולם. אבל אם זה מגירה בקופה או משהו אני לא באמת רואה איך זה נגיש ללקוחות אז הוא בטח יגיד לא...
בתור מלצרית לשעבר אני כל אחד היה מביא תיק ושם אותו בחדר עובדים והטלפון היה נשאר שם. אין צורך בגנון ולשים במגירה, אם זה חשוב לך תבקשי להשאיר אצלך
לא חוקי. תתפטרי ותדווחי על זה
בזמן העבודה? כן, הגיוני. בזמן ההפסקה, אם זה קורה, ממש לא הגיוני.
אפשר גם לבקש שיתקין כספת לטלפונים
לא ממש לא
מה זה הגנון הזה
זה לא נשמע חוקי לעשות את זה

לדעתי תקחי טלפון ישן ותביאי לו, ואת הטלפון שלך תחביאי בתיק
מותר לו לבקש שלא תשתמשי בו בעבודה ובקשר לזה שיגנבו לך אותו תגידי לו שאת חוששת מגניבה ופריצה ואם הוא לא מרשה שתשימי בתיק שישלם לך אם הטלפון ייגנב
תחברי את הטלפון
התשובה הראשונה ❤ ולפי דעתי כן תתני לו טלפון שלא שלך או ישן או משהו
ממה שקראתי באינטרנט היה כתוב שמותר לו לבקש שתשימי אותו בתיק שלך אבל כשהוא לוקח רכוש שלך ושם אותו במקום לא מוגן מאמינה זה קצת אחרת.
לא צריך לריב פשוט לומר שזה טלפון שקנית בכספך ואת לא רוצה לשים אותו במקום לא נעול. אם הוא רוצה שיביא מנעול או שיאפשר לך לשים בתיק. זה לא ד'2.